Zgłoszenie Serwisowe
Procedura zgłoszenia serwisowego:
- Prosimy o wypełnienie poniższego formularza zgłoszenia serwisowego.
- Z użytkownikiem skontaktuje się serwisant w celu umówienia terminu wizyty.
- Podczas wizyty serwisowej zostanie sprawdzone działanie systemu, oraz zostaną zweryfikowane zgłoszone usterki. Z wizyty zostanie sporządzony protokół.
- Proste usterki zostaną usunięte podczas wizyty serwisowej.
- W przypadkach bardziej skomplikowanych zostanie ustalona indywidualna procedura.
- W przypadku stwierdzenia przez serwis firmy Ekodren awarii oczyszczalni wynikającej z przyczyn leżących po stronie użytkownika (w szczególności użytkowania urządzenia niezgodnie z instrukcją użytkowania), osób trzecich, za które firma Ekodren Naturalne Systemy Oczyszczania nie ponosi odpowiedzialności lub działania siły wyższej, użytkownik lub zleceniodawca zostanie obciążony opłatą serwisowa w wysokości 350 PLN netto. Kwota nie obejmuje kosztów naprawy lub wymiany podzespołów i doprowadzenia urządzenia do prawidłowego funkcjonowania. Koszty takiej naprawy zostaną ustalone odrębnie.
- Jeśli ew. płatnikiem usługi serwisowej ma być użytkownik prosimy o załączenie do zgłoszenia stosownego oświadczenia użytkownika o akceptacji ww. kosztów. Ew. płatność za wizytę zostanie rozliczona gotówką podczas wizyty serwisowej.
- Po wizycie przesłane zostaną zalecenia dotyczące dalszej eksploatacji oczyszczalni oraz ew. FV.